Skal din forretning vokse til nye højder?

Så kan en finansieringsløsning fra Sparxpres hjælpe dig godt på vej. Når du tilbyder dine kunder at dele betalingen op i mindre bidder, kan du nemlig både øge din virksomheds omsætning og bundlinje.

Interesseret? Brug for hjælp til finansiering?

Så nemt er det

Her får du et overblik over, hvor nemt det er at tilbyde dine kunder at dele betalingen af en vare op i mindre bidder.

  • Udfyld ansøgningsskema i butikken
  • Sparxpres behandler og giver svar inden for 15 minutter
  • Ved bevilget lån, fremsendes mail med underskriftsaftale

Tilbyd finansiering i samarbejde med Sparxpres

Med en finansieringsløsning gennem Sparxpres bliver det muligt at tilbyde dine kunder delbetaling. Delbetaling er en oplagt mulighed for de kunder, der gerne vil betale en vare i mindre bidder. Det betyder også, at det for dig som forhandler er en oplagt mulighed for enten opsalg eller mersalg – og dette er uanset om du har en fysisk butik, en webshop eller begge dele.

Kontakt os

Interesseret i at høre mere?

Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes

Ofte stillede spørgsmål

Vi har gjort det nemt at løse en masse ting selv. Kan du ikke finde et svar der passer, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.

  • Hvor finder jeg et link til den ansøgning, som kunden skal udfylde?

    Du kan finde ansøgningslinket i Partner Login.

  • Hvor kan jeg se en status på de låneansøgninger, kunderne har sendt?

    Log på via Partner Login. Klik på ’Ansøgninger’ og se status på de indsendte ansøgninger i højre side. Vær opmærksom på, at du alene kan se ansøgningsnummer og status. Kundens oplysninger fremgår ikke i henhold til GDPR.   

    Som forhandler får du først direkte besked, når en kunde har fået bevilget et lån.  

    Når du har modtaget mail om frigivelse af beløbet eller mail om overførsel af beløbet, betyder det, at kunden har underskrevet gældsbrevet, og du kan udlevere varen.  

  • Jeg har glemt mine koder til Partner Login – hvad gør jeg? 

    Skriv til support@sparxpres.dk eller ring på 96 16 13 29, hvis du har glemt din adgangskode til Partner Login. Så sender vi dig en e-mail med en ny kode. 

  • Hvornår modtager jeg som forhandler pengene fra et bevilget lån?

    Lånet udbetales til jer som forhandler 1-2 bankdage efter kundens underskrift, eller efter at du har frigivet beløbet.

  • Har jeg som forhandler nogen risiko ved at tilbyde finansiering til kunderne?

    Nej, Sparxpres står med den kreditmæssige risiko for de lån, kunderne optager. 

  • Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål?

    Du er velkommen til at kontakte os på support@sparxpres.dk eller ringe på 96 16 13 29, hvis du har spørgsmål eller oplever problemer. Du kan også kontakte din kundechef - find oplysningerne her. 

  • Hvad sker der, hvis kunden fortryder sit køb?

    Hvis kunden fortryder sit varekøb, skal du meddele det til Sparxpresinfo@sparxpres.dk. Afregningsbeløbet skal føres retur til Sparxpres, og vi annullerer kundens lån. Når du har kontaktet os, aftaler vi, hvordan pengene føres retur. 

  • Må jeg udbetale overskydende lånebeløb kontant til kunden?

    Nej, lån via Sparxpres skal altid benyttes til køb af produkter eller ydelser hos vores samarbejdspartnere

  • Hvor finder jeg markedsføringsmateriale?

    Markedsføringsmateriale kan bestilles på Partner Login. Log på med de oplysninger, vi tidligere har fremsendt.

  • Hvordan trækker jeg en salgsrapport?

    Salgsrapport kan findes i Partner Login. Log på med de oplysninger, vi tidligere har fremsendt.

  • Hvor finder jeg information om skiltning på hjemmeside?

    Information og inspiration kan findes i Partner Login. Log på med de oplysninger, vi tidligere har fremsendt. 

Stadig brug for hjælp?

Kan du ikke finde et svar der passer, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.