Hjælp til gavekort
Hjælp til gavekort
Herunder finder du en række vejledninger, videoguides og svar på ofte stillede spørgsmål, som kan hjælpe dig på vej i den daglige håndtering af gavekort fra Sparxpres.
Vi har delt hjælpen op til hhv. butikker, salgssteder og partnere.

- Hjælp til butikker
- Hjælp til salgssteder
- Hjælp til partnere
Ofte stillede spørgsmål
Forretningen har fået ny betalingsterminal og kan nu ikke modtage betaling med gavekort – hvad gør jeg?
Forretningen har fået ny ejer – hvad gør jeg?
Hvornår får forretningen pengene fra et indløst gavekort?
Hvad er PIN-koden til gavekort?
Hvor kan jeg tjekke saldoen på et gavekort?
Hvad er BIN-range for Sparxpres gavekort?
Hvor kan jeg se, hvor meget forretningen har omsat for via gavekort?
Hvor kan jeg logge på med Partner login?
Jeg har glemt mine koder til Partner login – hvad gør jeg?
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har problemer med gavekort?
Forretningen har fået ny betalingsterminal og kan nu ikke modtage betaling med gavekort – hvad gør jeg?
Som udgangspunkt skal du ikke foretage dig noget. Oplever du problemer med din nye terminal, skal du kontakte Support.
Forretningen har fået ny ejer – hvad gør jeg?
Hvis forretningen har skiftet ejer, skal forretningen udfylde en formular, som efterfølgende skal sendes direkte til Support. Kontakt din forening for at få formularen tilsendt.
Hvornår får forretningen pengene fra et indløst gavekort?
Ved indløsning af gavekort via Visa bliver beløbet afregnet sammen med dine øvrige udbetalinger fra Visa.
Hvad er PIN-koden til gavekort?
PIN-koden er 0000.
Hvor kan jeg tjekke saldoen på et gavekort?
Hvad er BIN-range for Sparxpres gavekort?
BIN-range er 460991. Oplever du problemer med at modtage gavekort, skal du kontakte din terminalleverandør og informere om, at forretningens terminal skal have tilknyttet denne BIN-range.
Hvor kan jeg se, hvor meget forretningen har omsat for via gavekort?
Log på via Partner login. Gå til menuen, og klik på Visa gavekort og posteringer. Her kan du se den historiske omsætning på gavekort. Du kan også trække en rapport over omsætningen for en periode – dog maksimalt op til 60 dage.
Hvor kan jeg logge på med Partner login?
Du kan logge på Partner login her. Indtast CVR-nummer, brugernavn og den adgangskode, som du tidligere har modtaget.
Jeg har glemt mine koder til Partner login – hvad gør jeg?
Skriv til support@sparxpres.dk, hvis du har glemt din adgangskode til Partner login. Så sender vi dig en mail med en ny kode.
Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har problemer med gavekort?
Du er velkommen til at kontakte os på support@sparxpres.dk, hvis du oplever problemer med gavekortløsningen.
Forretningen har fået ny betalingsterminal og kan nu ikke modtage betaling med gavekort – hvad gør jeg?
Som udgangspunkt skal du ikke foretage dig noget. Oplever du problemer med din nye terminal, skal du kontakte Support.
Stadig brug for hjælp?
Kan du ikke finde et svar der passer, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.