Trænger din forretning til en ny og fast indtægtskilde?

Så kan en gavekortsløsning fra Sparxpres være en oplagt mulighed. Ved at indgå et samarbejde med os om salg af gavekort, er du sikret omsætningen med det samme og kunden har et fleksibelt gavekort, der kan benyttes i flere butikker.

Interesseret? Brug for hjælp til gavekort?

Interesseret i at høre mere?

Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes
Skal udfyldes

Ofte stillede spørgsmål

Vi har gjort det nemt at løse en masse ting selv. Kan du ikke finde et svar der passer, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.

  • Hvordan melder jeg en ny forretning til gavekortløsningen?

    Hvis du har en ny forretning, som skal kunne indløse gavekort, skal forretningen udfylde en formular, som efterfølgende skal sendes direkte til Sparxpres. Det samme gælder, hvis en forretning skifter ejer og dermed CVR-nummer. Du finder linket til formularen her. 

  • Forretningen har fået en ny betalingsterminal og kan nu ikke modtage betaling med gavekort – hvad gør jeg? 

    Den nye betalingsterminal skal sættes op til at kunne modtage gavekort. Sådan gør du:  

    1. Undersøg først, om den nye betalingsterminal er en PSAM-terminal eller en BAX-terminal (få evt. oplyst dette ved den pågældende terminalleverandør)  
    2. Send en mail til support@sparxpres.dk, hvor du oplyser om, at forretningen har fået en ny betalingsterminal og hvilken type det er. Oplys eventuelt nyt forretningsnummer, BAX-nummer og terminalleverandør.
    3. Sparxpres sørger for at sætte den nye terminal op til at kunne modtage gavekort. Den nye terminal er klar til at modtage gavekort dagen efter registreringen. Terminalen skal muligvis opdateres. 
  • Hvornår får forretningen pengene fra et indløst gavekort?

    Beløbet udbetales til forretningen to bankdage efter, at kunden har gennemført et køb via gavekort.

  • Hvor kan jeg se, hvor meget forretningen har omsat for via gavekort?

    Log på via Partner login. Gå til menuen, og klik på ”posteringer kort”. Her kan du se den historiske omsætning gavekort. Du kan også trække en rapport over omsætningen for en periode – dog maksimalt op til 60 dage.  

  • Hvor kan jeg logge på med Partner login? 

    Du kan logge på Partner login her. Indtast CVR-nummer, brugernavn og den adgangskode, som du tidligere har modtaget. 

  • Jeg har glemt mine koder til Partner login – hvad gør jeg? 

    Skriv til support@sparxpres.dk, hvis du har glemt din adgangskode til Partner login. Så sender vi dig en e-mail med en ny kode.

  • Hvordan tilmelder jeg et nyt salgssted for gavekort?

    Kontakt Sparxpres på 96 16 13 29 for sparring, teknisk opsætning og godkendelse af salgsstedet. Derefter skal der udfyldes en formular for samarbejde omkring udstedelse af gavekort mellem partneren og det nye salgssted. Du finder formularen her.  

  • Hvor finder jeg en oversigt over, hvilke forretninger der er tilmeldt gavekortsamarbejdet?

    Listen over tilmeldte forretninger og salgssteder kan trækkes her. Koder til login er tilsendt i forbindelse med oprettelsen som gavekortpartner. Har du glemt dine koder, så skriv til support@sparxpres.dk.

  • Hvor finder jeg omsætningsrapporten?

    Du finder omsætningsrapporten over udstedte og indløste gavekort via Partner Login. Du har modtaget koden til login i forbindelse med oprettelsen som gavekortpartner. Har du glemt dine koder, så skriv til support@sparxpres.dk. 

  • Hvordan nulstiller man et gavekort?

    Et gavekort kan nulstilles og genbruges. Vær opmærksom på, at selve gavekortet har en levetid på 10 år, og derfor bør du ikke genudstede gavekort, som har en restlevetid mindre end 2 år. Du kan nulstille gavekort ved at logge ind her. Har du glemt dine koder, så skriv til support@sparxpres.dk. 

  • Hvor bestiller jeg nye gavekort?
  • Hvordan ændrer jeg layout på et gavekortbevis?

    Via Partner Login finder du fire forskellige layoutvarianter for gavekort. Template til udfærdigelse af gavekortlayout og bestilling finder du her. Det nye layout sendes til support@sparxpres.dk, som lægger dem på bestillingssiden. 

  • Hvordan ændrer man kundegebyr ved køb af gavekort på hjemmesiden?

    Skal kundegebyret for køb af et gavekort via hjemmesiden ændres, skal du kontakte Sparxpres support@sparxpres.dk. I mailen oplyses, hvad kundegebyret skal ændres til, og hvornår dette skal træde i kraft. 

  • Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har problemer med gavekort?

    Du er velkommen til at kontakt Supporten på support@sparxpres.dk, hvis du oplever problemer med gavekortløsningen.

Stadig brug for hjælp?

Kan du ikke finde et svar der passer, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.